بارسلونا برای تقویت خط هافبک خود به فرانک کسیه و رایان خرافنبرخ علاقه مند است

تلاش آزپلیکوئتا برای پیوستن به بارسلونا، علاقه به جذب فرانک کسیه و رایان خرافنبرخ، وضعیت تمدید قرارداد سرجی روبرتو، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بارسلونا:

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، با اینکه در قرارداد آزپلیکوئتا با چلسی، بندی به منظور تمدید خودکار قرارداد از سوی این باشگاه وجود دارد، اما با این حال کاپیتان آبی ها برای پیوستن به بارسلونا تلاش خود را می کند. بارسلونا و آزپلیکوئتا انتظار دارند که چلسی اجازه صورت گرفتن این انتقال را بدهد. 

علاقه به جذب خرافنبرخ و کسیه

بارسلونا در حال پیگیری وضعیت رایان خرافنبرخ از آژاکس است. قبل تر نیز رونالد کومان خرید این بازیکن را به عنوان جانشین سرخیو بوسکتس از باشگاه درخواست کرده بود. رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز به این بازیکن علاقه مند هستند. همچنین بارسلونا واقعا علاقه مند به بازیکنی با ویژگی های فرانک کسیه است. زیرا بازیکنی مانند او در ترکیب فعلی بارسلونا وجود ندارد. با این حال باشگاه قبلا پیشنهادی به بازیکن و مدیر برنامه هایش ارسال کرده است. توپ در حال حاضر در زمین کسیه است. بارسلونا قصد ندارد وارد رقابت برای جذب این بازیکن شود. اما بر خلاف شایعات روز های گذشته بارسلونا هیچ علاقه ای به مارسلو بروزوویچ ندارد. گزارش هایی که باشگاه در مورد این بازیکن دریافت کرده، چندان مثبت نبوده اند. در مورد سرجی روبرتو نیز، ژاوی خواهان حفظ او در باشگاه است، اما تمدید قرارداد این بازیکن بستگی به درخواست های مالی او دارد. 

رد پیشنهاد دنی آلوز

دنی آلوز که در پنجره زمستانی نیم فصل به بارسلونا پیوست، تاکنون عملکرد خوبی از خود در این باشگاه با وجود سن بالایش به نمایش گذاشته است. نمایش های دنی آلوز در بازگشتش به  بارسلونا  باعث حسرت خوردن هوادارن این تیم و انتقاد از مدیریت وقت بارسلونا زمانی که آلوز را از دست دادند، شد. حال موندو در خبری اعلام کرده که 5 سال پیش، دنی آلوز به بارسلونا پیشنهاد داد تا دوباره به این باشگاه بازگردد. اما هیئت مدیره وقت بارسلونا به آلوز گفتند که دورانش قبلا به عنوان بازیکن بارسلونا به پایان رسیده است.